Äntligen är det städat i menyn

Datum: 2009-09-12 | Tid: 16:59:00


Har ni sett att jag äntligen fått ordning och reda i min meny under kategorier? Nu ser det ut precis som det ska, men jag ska lägga till ännu fler rubriker och ännu fler kategorier när jag bara hinner!
Måste påpeka att detta aldrig skulle ha gått utan min underbara räddare i nöden Maria som alltid ställer upp och hjälper mig. Jag ska skriva ett lite längre tackinlägg till dig Maria senare, först ska jag fixa så att allt ser likadant ut i alla kodmallar!

Kommentarer
Postat av: Adina

Texten är jätteliten på min dator under katogorierna, men det var skitfint så som du visade på bilden!

2009-09-12 | 20:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0