Hemma från stan

Datum: 2009-09-21 | Tid: 13:11:30

Nu är jag hemma från min lilla shoppingtripp.
Jag skyltfönster-shoppade mest, provade lite sjalar och sådär, träffade en del kompisar och hade det allmänt trevligt!
En stickad tröja i läcker färg från H&M samt ett par söta örhängen jag länge suktat efter från Ur&Penn fick följa med hem!
Jag måste vila plånboken lite känner jag, men när jag får min månadspeng ska jag trots allt köpa en jättemysig halsduk jag har sett!
Josefine är en riktig slösare, hihi.


Nu ska jag sätta mig ner och ta det lite lugnt framför tvn, och sedan röja upp lite på mitt rum. Lägger även in bilder på mina inköp senare!


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Va kul :) de e inte ofta man hittar nån som har samma efternamn.. :) Jo visst, lägger till dig nu! säg till när du har lagt till mig!

2009-09-21 | 16:44:00
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: F R I D A-mitt liv bakom pappas systemkamera

svar: okej :D

då ska jag nog försöka se den ;)

2009-09-21 | 16:45:13
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0