090909

Datum: 2009-09-09 | Tid: 18:33:28

Bild: Jag (Canon EOS 1000D 18-55mm)

Hei sweetys, hur mår ni?
Själv mår jag bara bra, men jag är utmattad! Har haft idrott hela dagen, en drös med läxor (känns det som) samt en hel del saker i mitt huvud just nu. Därför är inte uppdateringen så bra. Men jag vill trots allt inte att bloggen ska styra mitt liv - jag ska styra bloggen. Förstår ni vad jag menar?
Det är så lätt att jag blir för engagerad i saker och ting, och då fyller det upp all tid jag har!
Måste lugna ner mig lite grann, hehe.
Jag är supersugen på att gå ut och fotografera, men jag har inga bra motiv. Ge mig lite tips? Känner att det blir lite enformigt när det bara är bilder på min hund i bloggen :p
Puss på er.

P.S Vad tycker ni om den nya bloggdesignen? JAG VET, det är galet vad jag hoppar mellan olika designer, men jag måste hitta någonting jag trivs med. Denna kommer jag iallafall behålla ett tag tror jag. D.S

Kommentarer
Postat av: Angelica

Din nuvarande design är superfin, men den förra känndes mer höstig, den här känns så somrig ;)

2009-09-09 | 20:38:45
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Tack så mycket för att du röstade på mig i Felicias veckansblogg tävling, det var kul att du gillade min blogg såpass mycket. Hoppas du kikar förbi fler gånger hos mig. :)

2009-09-09 | 23:24:51
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0