Vart är ledigheten?

Datum: 2009-10-08 | Tid: 16:23:10

Plugg, plugg, plugg. Vart är ledigheten?
Suck, den verkar tyvärr långt borta trots att helgen väntar runt hörnet. Jag har numera fem träningar i veckan, basket och teater, och sedan har jag förmodligen även basketmatch de flesta helger. Sedan har jag även funderat på att börja i en gitarr-grupp för att komma igång med spelandet.
Och ja, förutom det har jag en hel drös med läxor, en blogg som ska hållas aktiv, hinna umgås med vänner och familj och ta det lugnt.
Mitt stressiga schema bådar inte gott just nu, men jag får försöka vila när jag får en stund över.
Otroligt tråkigt och ointressant inlägg, bildlöst till och med. Fy Josefine, skärpning!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kikar in^^

2009-10-10 | 12:12:26
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0