Skolan

Datum: 2009-10-20 | Tid: 12:37:10

Sitter i skolan, har håltimme men fruktansvärt tråkigt eftersom alla mina klasskompisar har lektion...
Min språklärare var nämligen sjuk, och eftersom jag (och en kompis som också är sjuk idag) är dom enda som går i franska ur min klass så sitter jag alltså här ensam. *Snyft*

Hihi, men det är no problemo. Jag har ju min kära dator <3
Passar på att besvara lite kommentarer och plugga lite i glosmaskinen medan jag har tid!

Sedan - när jag kommer hem ska jag jobba vidare på min lilla överraskning!
Ni får ha tålamod, men förhoppningsvis kan jag redan till helgen visa vad det är!

Kram på er allihopa och ha en fin dag.


Kommentarer
Postat av: anno

Fin blogg:)

Allt bra?

2009-10-20 | 14:19:22
URL: http://annoss.blogg.se/
Postat av: L:et

Hej Hej!

Längtar till överaskningen!

Har vi nån läxa i franskan?

2009-10-20 | 15:26:24
Postat av: TOMATTROLL

oohh, så där vare i sjuan för mej!;o

allt bra?:)

2009-10-20 | 15:37:05
URL: http://tomattroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0