Segt

Datum: 2009-10-16 | Tid: 16:22:44

Sitter och slappar framför datorn. Jag är alldeles fruktansvärt trött efter en lång och seg skoldag.
Har avklarat flera läxförhör i engelskan vilket är skönt, och ligger flera kapitel före i matten, men trots det så känns det som att jag aldrig får något gjort på lektionerna.
Allt är bara som en seg, seg smet.
Minuterna segar sig fram, timmarna och dagarna. Det känns som att jag väntar på någonting.
Någonting bra. Någonting bättre, som kommer förändra allt. Eller ja, kanske inte allt, men en förändring.
Jag väntar på den och jag har tålamod, men trots det så går det helvetes segt!

Kommentarer
Postat av: moath

Låter som en jobbig vecka.. Men vissa veckor kan det verkligen kännas sådär, jag känner igen mig. Men det går över (:

2009-10-16 | 17:42:49
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0