Nytt i garderoben

Datum: 2009-10-15 | Tid: 19:23:38

Se här vad jag har fyndat i Second-handbutiken som ligger granne med mig! Det är skamligt att jag är inne där så sällan egentligen, det finns faktiskt riktigt fina saker till dunderpriser där!
Jag köpte en stor, bylsig, mysig, stickad tröja för 40 pix och ett linne med ''brottarrygg'' för ca tjugan!
Grymt bra, eller hur? Superdupernöjd med mina inköp :)
Denna bild hittade jag i min Fridatidning denna eftermiddag. Tycker faktiskt att linnet på bilden liknar linnet jag köpte idag lite grann - och se bara vilket skillnad det är på priserna! 20 kronor VS. 499. Linnet jag köpte var knappt använt, så jag föredrar utan tvekan det billigare alternativet.
Vilket väljer du?

Kommentarer
Postat av: moath

fina kläder! :)

den där blå randiga tröjan verkar ju jättemysig :*

såklart väljer man det billiga :D

2009-10-16 | 08:46:53
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/
Postat av: hej

vad heter den second handbutiken ?

2009-10-17 | 13:36:19
Postat av: Emma

hehe, jag bor oxå i luleå, och undrar därför var den där second-hand butiken ligger? skulle vara jätte kul om du kunde skicka ett svar med mail eller på min blogg (för jag har aldrig varit i en second-hand butik förut)

2009-11-29 | 16:59:25
URL: http://emmasweet.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0