Matchen

Datum: 2009-10-18 | Tid: 15:37:57

Nu har jag kommit hem från matchen och det gick otroligt bra, vi rent ut sagt krossade dom.
80-14 blev resultatet, och jag är nöjd med min egen insats.
Ni som spelade/var och tittade på matchen vet dock vilket fruktansvärt fult spel dom spelade.
Inte nog med att dom var hårdhänta och foulade mycket - dom sjönk så lågt att dom började fälla kommentarer, slåss och knuffas. Det var så osportsligt att det inte var sant.
Själv fick jag stå ut med en tjej som kallade mig fitta, fjolla och som boxade mig i magen så att jag tappade andan.
När jag fått slaget i magen garvade hon åt mig och hennes lagkompis sa snyggt jobbat.
I sista perioden koncentrerade hon sig inte på något annat än att håna mig och springa in i mig.
Vad ska man säga? Patetiskt.
Men dom var väl tvungna att trycka tillbaka på något sätt eftersom dom blev så utägda på planen.
Jaja, nog om det.
Vi har en grym vinst i bagaget och eftersom vi inte lät oss bli för irriterade och sjönk till deras nivå kan vi hålla huvudet högt och vara sjukt nöjda över våra insatser.
Bra jobbat tjejer, vi är det bästa laget någonsin!

Kommentarer
Postat av: moath

Vad duktiga ni var, grattis till vinsten!

Det är verkligen jobbigt att spela mot sånna där lag. Som är osportsliga!

2009-10-18 | 15:46:28
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/
Postat av: moath

sv: Nä, det är inte kul med feber. Tack! :)

2009-10-18 | 15:46:59
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilka mötte ni? :)

2009-10-18 | 15:51:30
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis!!! Grymt att ni krossade dem, dem hade aldrig förtjänat att vinna om dom spelade sådär osportsligt. Jag gillar inte alls när lag ska hålla på sådär på plan, dem förstör ju inte bara för det andra laget utan även för sig själva.. suck

2009-10-18 | 18:36:17
URL: http://malinholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0