Im back on track!

Datum: 2009-10-31 | Tid: 14:31:29

Hei babes, saknat mig?
Jag har då saknat er, massor!
Ni ska veta att jag har velat fram och tillbaka en hel del angående min blogg. En del av mig (läs hjärnan) sa att jag skulle låta det vara, inte slösa bort mitt liv framför en dator medan en annan del av mig (hjärtat) sa att jag inte skulle hålla mig borta från något jag älskar att göra.
Blogga är ju min grej ni vet!
Nu under bloggpausen har jag låtit många andra saker ta min tid, bland annat har jag jobbat på fotograferingsfronten och jag har redan lärt och utvecklat mig massor - och då kändes det hur synd som helst att inte kunna visa upp mina verk.
Det var nog ett av argumenten till att jag bestämde mig för att börja igen.
Men också att lyssna på mitt hjärta och gå min egen väg har gjort att jag bestämde mig. Jag tänker få mig själv att må bra, och om jag mår bra genom att blogga - ja då gör jag det också.
Men inget har förändrats, fortfarande är detta på mina villkor, allright?
Det är så härligt att vara tillbaka! ♥

Vad tycker ni om den nya designen förresten? Själv diggar jag den skarpt, det enda som är synd är att färgerna i headern är totalsabbade, all kontrast försvann när jag laddade upp bilden på blogg.se
Jag har ju en del kvar att göra, men hittills är jag mycket nöjd!

Tryck F5 om den nya designen inte syns!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Den nya designen är jättefin! :) Gillar färgerna.

2009-10-31 | 15:12:33
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: F R I D A-mitt liv bakom pappas systemkamera

Jag kan inte se din header :s

skummt!



Men skönt att h dig tillbaka. Har saknat din blogg^^

2009-10-31 | 16:22:23
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: Malin

Roligt att du är tillbaka :) kom ihåg att ingen ska tvinga dig att blogga om nått osv. Blogga om precis de du känner för å skit i såna där dumma kommentarer ;D jag tycker den är jätte fin din nya design :D men de tycker ja att alla dina designer har varit :) Och som du skrev gå din egen väg!! You go girl!! :D

2009-10-31 | 19:57:44
URL: http://malinholmbergs.blogg.se/
Postat av: felicia

så jävla skönt att du ska börja blogga lite igen, jag har går in varje dag och läser din blogg, och un den senaste veckan har du inte bloggat nå :( så ledsen jag varit, men nu är de skönt att du är tillbaka :D



Saknar dig gumman, vi måste träffas nån dag !<3

2009-10-31 | 23:01:19
URL: http://feliciouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0