Däckad med Magnum Mini

Datum: 2009-11-09 | Tid: 20:53:36

Vaknar. Plugg. Tandläkare. Plugg. Komma hem. Äta. Träning. Läxor. Sova...
Sådär ser min dag ut i stora drag!
Just nu ligger jag halvdäckad på sängen med datorn på magen och en Magnum Mini i min hand.
Mami är räddaren i nöden, underbart att hon har köpt hem glass!
Och så har vi tårta i kylen, ska nog gå upp och sno mig en bit på ett tag...
Men först, mera plugg.
Det känns som att jag inte gör annat, eller åtminstone säger att jag gör annat.
Om sanningen ska fram så gör jag ytterst lite läxor, jag hinner klart med mina arbeten ändå, hihi.
Grejen är bara den att jag känner mig mycket mer duktig om jag säger att jag ska plugga!
Solklart, eller hur?
Nej, nu ska jag fortsätta ''plugga'', vi får höras imorgon. Då lovar jag att uppdatera bättre! Kram 

Kommentarer
Postat av: michelle

Magnum-mini mums säger jag! :D



svar: ja visst är hennes katt söt :)

Det är ingen speciell ras utan en "vanlig bondkatt" d.v.s så många raser inblandade i släkten så det är ingen speciell ras, de är de vanligaste svenska katterna ;)

2009-11-09 | 21:25:26
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0