Bildbomb från lagkväll

Datum: 2009-11-17 | Tid: 19:56:06

Här bjussar jag på en bildbomb från lördagens lagkväll - en hel drös med roliga och charmiga bilder
(som även är otroligt brusiga och förstörda p.g.a hög ISO)
Och här visar jag faktiskt bara upp de snällaste bilderna, snäll som jag är, ni ska veta vilka groteska saker som ligger bevarade i min dator...
Jag fick mig ett gott skratt när jag tittade igenom alla bilder ska jag säga...
Söta Sanna med långhåret - här på Kafelino där vi åt grekiskt.

Fina flickor!

Lite ball bild tycker jag med en massa rörelser, hihi, ser ni Nora till vänster i bilden? Hon ser läskig ut! :s

Vi körde en lek där man fick i uppgift att sätta fast lappar mellan kroppsdelar... Vissa såg inte ut att vara fullt förtjusta!

Mera lekar...

...Och ännu mer lekar

Haha, skönast posé till vänster, och klockren Foki-posé till höger!

Söt bild!

Ursäkta oskärpan... Hihi, Sanna där baki!

Micket vacker bild på micket vackra flickor!

Jag kör tallriksmodellen när vi tittar på film...

Även här, ursäkta oskärpan!

Hoppas att bilderna uppskattades!
Till er som var på lagkvällen - det är okej om ni vill låna bilder härifrån! Till er andra är jag tacksam om ni respekterar copyrightskyddet!
Tack för en kanonkväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: stina

haha, roliga bilder ;) tur att elisabeth har lärt oss tallriksmodellen, hur skulle vi annars klara oss? ;0

2009-11-17 | 20:04:15
URL: http://stajnet.blogg.se/
Postat av: SANNA

hmmm snällaste bilderna?! jag tyckte jag bara blev med på fula bilder!

2009-11-18 | 19:31:28
URL: http://sannanicolee.blogg.se/
Postat av: SANNA

svar: jo tack gärna! :D

2009-11-20 | 16:35:47
URL: http://sannanicolee.blogg.se/
Postat av: Adina

Vem är eran tränare? :)

2009-12-02 | 21:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0