trevligt avslut på dagen

Datum: 2009-05-10 | Tid: 19:46:07

Ja, idag kom Annastina hem från Rhodos, och självklart tillbringade vi dagen tillsammans! Ja, åtminstånde eftermiddag och kväll :)
Vi hade jätteroligt, vi filmade knasiga videos, käkade tårta och pizza och pratade en massa! Jag fick även en present av henne, ett sött armband hon köpt borta på Rhodos. 
Senare på kvällen mötte vi Linnea, och vi tog oss en promenad, alla tre tjejer samt Texas och Linneas grannes hund Ella! (som till viss del även är Linneas, hehe) 
Vi hade det trevligt! Både jag och Texas är helt utslagna nu, jag ska typ gå och lägga mig snart... Måste bara röja undan spanskaläxan!

Sist men inte minst - tusen tack till Annika, Ellas matte, som gav mig (eller det var ju till Texas) den där fina selen! Jag är säker på att vi kommer få mycket användning av den.
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0