Tjejer Typ Tolv-Blogg

Datum: 2009-05-03 | Tid: 14:12:44

Ursäkta att det dröjt, men nu har jag i alla fall adressen till ttt-bloggen!
Bloggen uppdateras av de medverkande i Tjejer Typ Tolv, och själv tycker jag det är jätteroligt att läsa bloggen, eftersom jag inte har så mycket kontakt (tyvärr!) med vissa av de som är med i showen. Då hänger man i alla fall med ganska bra i deras vardag - vilket jag som själv är bloggare tycker är spännande! :)
Du hittar bloggen under länkar, kika mer än gärna in där.

btw, har ni sett min nya bloggdesign? vad tycks?
Själv är jag faktiskt rätt nöjd, med undantag för rubrikerna i menyn och ramen runt bilderna (dom är blå, och det uppskattas inte)
Jag ska försöka fixa det om det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0