tatueringar

Datum: 2009-05-04 | Tid: 20:56:27

Min syster fick i födelsedagspresent en rolig sak - en tatueringsmaskin!
Inte en riktig såklart, man tatuerar bara med ''tushpennor'' men den fungerar ungefär som en riktig tatuerargrej, haha :)
Jag och Linnea fick den äran att pröva den, och här ser ni bilderna på mästerverken!

linnea blir tatuerad av mig, ni ser hur hon lider va? :p

se så läckert det blev, kommer bli klockrent på stranden i sommar!
beach 2009 - here we come!

och här fick jag mig en ...? på höften
Jag tror det ska föreställa en sol, men jag vågar inte säga att det är det..

Maskinen blev uppskattad, även om den kittlades något otroligt när pennan åkte ut och in!
Mamma tyckte dock inte att det var den bästa uppfinningen...För jag och syster har tatueringar över allt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0