suck...

Datum: 2009-05-08 | Tid: 17:48:30

Jag hade skrivit ett så fint och målande inlägg om gud vet allt, och så bara försvann det!
!#€%€#%&•√ª vad arg jag blev där ett tag.
Men strunt samma, för det handlade ändå inte om något viktigt.

Jag har varit ute nu ett tag på kullen tillsammans med Texas, mamma och en stund även med syster.
Det var trevligt, men Texas fick lite spatt där ett tag, hehe.
Nu är han i alla fall lugn, han ligger och tuggar på ett grisöra, det luktar superäckligt!

Ikväll det mys med familjen, förmodligen kommer Annika också över! Till middag blir det enchiladas, min favorit!
Sedan är det inplanerat att se filmen Losers som går på tv3 kl. 22.30 
Den verkar rätt rolig, och jag är på glatt humör så det bådar ju gott!
Nej, nu ska jag cykla iväg till Statoil och köpa ett par Cider, kramar.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Cider? Ojoj josefine! Nä, skojjar bara ;P

2009-05-09 | 11:43:45
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0