städa, städa.

Datum: 2009-05-31 | Tid: 16:15:30

Jamen visst låter det förskräckligt att jag har städat denna (som jag nu tjatat om) underbara dag?
Men, måste det göras så måste det. Att det började blåsa en helsikkes massa kan också vara en anledning till att lusten att vara ute sjönk...
Städat har jag i vilket fall gjort, och riktigt nöjd blev jag!
Dammtorkat, röjt undan på skrivbordet, sängen och GOLVET framförallt, dammsugit och rensat ut garderoben.
Vad tycks?
före...

och efter...

snälla, säg att det märks skillnad, såsom jag har slitit ;)

Kommentarer
Postat av: EMMMA

stooor skillnad (Y) GRATTIS JOSEFINEE :) DU LYCKADES BRA ! H3H3

2009-05-31 | 18:57:42
URL: http://emmajohannaa.blogg.se/
Postat av: adina

a big difference :)

2009-06-02 | 08:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0