Repetition

Datum: 2009-05-09 | Tid: 18:58:36

Ja, i går tränade vi ju till Tjejer Typ Tolv!
Första gången vi ''teatertjejer'' fick öva tillsammans, och det var superkul!
Det kommer liksom inte bli så att när man säger sin replik så sitter man tyst och still, utan vi kör en hel del improvisationer för att det inte ska se/låta alltför inövat! Vi vill ju skapa en naturlig och charmig föreställning som alla tjejer som är typ tolv, kan känna igen sig i! Och då ska det ju vara avslappnat, så som vi skulle gjort i vanliga fall.

Jag är iallafall jättenöjd med gårdagens repetition, jag tycker att det flöt på bra och alla tjejer gjorde ett kanonjobb.
(Naturligtvis inkluderas sångtjejerna med!!)
Jag ser verkligen fram emot nästa träning, för om jag ska vara ärlig tycker jag att det är mycket roligare den här sesongen av TTT nu när jag spelar teater, än vad det var förra sesongen (och förra sesongen var det superduperkul, så då kan ni ju föreställa er hur det är nu) Det är inte många dagar kvar till turnén nu tjejer!

Kommentarer
Postat av: klara

okej soft :) jag käkar glass och kollar på the hills :)

2009-05-09 | 19:02:17
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0