Matematik

Datum: 2009-05-13 | Tid: 10:31:27

Jag vet inte vem som uppfann matematiken, men det är ingen snubbe jag dyrkar direkt.
Vi har mattelektion just nu, vi har fått i uppgift att gå runt till olika stationer och uppskatta volym, area, vikt m.m
Kan låta kul, och det är det också - om man jämför med att plugga i matteboken. Men tro inte att det är kul för det.
Just nu är stationen min grupp ska vara på upptagen, så då smet jag till en dator istället. Hehe.

Min käre mor ska idag in till stan och titta på en jättesöt klänning som jag gärna skulle vilja ha på skolavslutingen! (Jag tror jag glömde skriva om den, felåt...)
Hon ska i alla fall se om den finns i min storlek! Om den gör det ska hon med största sannorlikhet köpa den, så jag hoppas, hoppas, hoppas att den gör det! Håll tummarna är ni gulliga.

När jag provade den i måndags fanns den bara i större storlekar än vad jag behöver.
Med tanke på mina ''kvinnliga former'' (som knappast är befintliga) såg den löjlig ut på mig. Så snälla, en 34 i storlek tack!!

Kan tyvärr inte lägga ut en bild på den, eftersom det ska vara en liten hemlis, hihi!

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag håller tummarna för att du ska få den där klänningen!

2009-05-13 | 13:57:10
URL: http://kak.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sv: Haha, jag kan faktiskt inte påstå att jag stavar speciellt bra i bloggen, var du ironisk? :D

2009-05-13 | 15:46:41
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/
Postat av: lisa

hihih, vet du vilken tid ni ska dit ?:)

2009-05-13 | 17:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0