Idag...

Datum: 2009-05-15 | Tid: 16:00:02

... har det varit en väldigt lugn och skön dag!
På skolan har vi fått titta på film större delen av dagen, enda avbrottet vad gympa (samt lite matte)
Vi fick ta med oss lite snacks också, så det var väldigt uppskattat.

Något inte lika bra var klasserna till sjuan.
Vi fick även veta klasserna i slutet av dagen och om man säger såhär - alla (med betoning på alla!) var missnöjda.
Våran klass kommer inte splittras, och trots att vi har haft många härliga stunder tillsammans känner vi att vi är lite less på varandra och gärna skulle vilja lära känna lite nya människor. Men icke sa nicke, det gick inte i lås.
Eller ja, det kommer komma in ett par stycken i klassen, men bara tjejer... Jag menar, man vill ju ha lite snygga killar till klassen!! 
Jaja, vi får väl se hur det blir. Vi ska ju inte klaga och vara negativa redan innan hela 'nya' klassen ens har träffat!

Under helgen ska vi vara i stugan, det ska bli trevligt värre. Skönt att få komma bort från allt och bara ta det lite lugnt ett par dagar. Dessvärre missar jag Malins fest som jag hemskt gärna skulle vilja gå på!
Menmen, vad är en bal på slottet... Haha :)
Men, som ni säkert vet innebär stuga = inget internet så tyvärr (om jag inte kan blogga från min käre fars iPhone) blir det nog inga inlägg. 

Sånt är livet, men vi hörs ju på måndag om inte annat!
Enjoy your weekend babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0