Idag smäller det

Datum: 2009-05-21 | Tid: 09:28:29

Shit vad det pirrar i min mage! Helt otroligt att jag sov hela natten utan problem, fast det kompenserades väl med att jag vaknade tidigt som fan.
Ska bara käka frulle nu och sedan drar jag in till stan för att packa ner det sista.
Handbagaget är inte fixat men det går nog fort.
Mobil, kamera, iPod och ett pass så är jag klar. Tuggumin och en tidning följer troligtvis också med.

Uppdateringen kommer nog vara dålig eftersom jag inte kommer ha tid för att blogga trots att det finns datorer på hotellet.
Vi får se om jag hinner med något inlägg, men annars kommer det massor med bilder och dubbelt så mycket inlägg när jag kommer hem! Eller, måste väl lägga till ett kanske där också, för så fort jag kommer hem från gbg har jag ttt-turne!
Jag lovar att blogga däremellan, så pass mycket jag hinner.

Vi får se om jag hinner skriva något mer idag, men annars så hörs vi efter göteborg!!
Önska mig en trevlig resa, pussar och kramar till alla.

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: så himla kul :) min lillasyster heter fay, & det finns bara en fay i jokkmokk så det måste vara hon ;)



ha en fin dag :D

2009-05-21 | 13:36:52
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hälsa götet å alla snygga karar!

(läste din bloggeli! :)

2009-05-22 | 20:28:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0