i miss u

Datum: 2009-05-06 | Tid: 17:52:32

Jag fick nyss en kommentar från min underbare vän Annastina, och fick med en gång dåligt samvete för att jag inte skrivit något på bloggen om henne på länge!
Just nu är Annastina på Rhodos och jag är på ett sätt jättesur för att hon lämnat mig hemma i kalla Sverige med pissvädret, medan hon själv ligger i solen och schhteeker! haha, men å andra sidan unnar jag verkligen henne det!
Men jag saknar dig ska du veta om du läser detta, och jag tycker ändå att du borde snabba dig hem, allt är så tråkigt här utan dig. Se till att ha ett par riktigt roliga presenter med dig också, haha :)
nädå, njut nu av vädret, glassen och havet och tänk inte på mig...... Bara ibland!


Kommentarer
Postat av: Emelie Dahlgren-The one and only!

Hejsan! =)

Vad gör du`?

Vill du tjäna pengar på din blogg? du får 50 kr när du registrerar dig, tryck på länken under så får du veta mera =)

http://emeliedaahlgren.blogg.se/2009/may/vill-ni-tjana-pengar-pa-eran-blogg-det-ar-en.html#comment

2009-05-06 | 19:14:47
URL: http://emeliedaahlgren.blogg.se/
Postat av: annastina

tack swt vad fint skrivet älskar dig ska du veta!! <'33

2009-05-10 | 20:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0