Hemma från skolan.

Datum: 2009-05-12 | Tid: 15:20:51

Usch vilken stress jag känner!!
Det är fester hit, presenter dit, måste fixa kläder till både det ena och det andra. 
Berg med läxor (okej, faktiskt inte, men det känns så!) samt träningar och en hund som inte är rumsren. 
Låter härligt va?
Jag känner att jag måste lugna ner både mig och min vardag, typ läsa en bok eller någonting.
Whatever.

Nu är det skärpning när det gäller mina kategorier också, känner att jag har varit usel på att uppdatera t ex Dagens Outfit!
Jag ska bättra mig, promise :)

Kommentarer
Postat av: alix

okeokej :) I see!



Nej, besökare är faktiskt inget jag tänker på så..

Jag tycker det är skoj att kika runt i olika bloggar ^^

2009-05-12 | 15:26:17
URL: http://alixf.blogg.se/
Postat av: lisa

Sv. Till pite havsbad ska vi den 4/6 fast vi ska då itne på dan för det gick inte eller nå sånt och waldorf vet vi inte ännu :)

2009-05-12 | 17:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0