Hej sötnosar!

Datum: 2009-05-11 | Tid: 20:53:26

Hej allihop, nu är det en något sliten och svettig Josefine som sitter framför datorn. Huvva, ska kasta mig i duschen strax, men först måste jag uppdatera bloggen känner jag =)
Träningen var rolig, vi fick göra några nya övningar som tydligen ska vara bra för knäna, benen och sådär.. 
Om det fungerar vet jag inte riktigt, men det var roliga övningar i alla fall!
Nu ska jag fika lite tårta tillsammans med familjen, 
man kan ju inte låta de lilla som blev över sedan helgen bara ligga där och mögla!! 
Det är ju plågeri för både mig och tårtan för fan. 
Sen så tjatar ju alla hela tiden om att man ska äta direkt efter träning, och då är väl tårta det perfekta alternativet!? Gainomax, släng dig i väggen!

Kommentarer
Postat av: Fanny

tacktack :)

minns faktiskt inte vilken jag har!

haha, typ mode eller något?

har gjort om i princip allt :)

2009-05-12 | 15:08:32
URL: http://troublewhore.blogg.se/
Postat av: alix

sv: tack så mycket! synd att du koppar och skriver så till alla ;)



haha.. men jadu, det minns jag verkligen inte!

2009-05-12 | 15:21:24
URL: http://alixf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0