göra om sina kläder?

Datum: 2009-05-31 | Tid: 15:10:08

Hehe, nej, jag ska inte börja låta som Lena PH (- Jag syr mina egna kläder) men nog får jag väl lite nonchigt konstatera att jag gjort om shortsen själv? Eller betraktas jag som dryg då?

Jag tänker i alla fall vara stolt över mina mästerverk, om de nu blir några.
Planer har jag i alla fall, på att göra om dessa byxor!

Alla är svinfula och alldeles för korta (det är trekvartsbyxor, men de slutar vid lååångt innan knäna, vilket de inte ska göra)
Jag tänker förmodligen klippa av dem så att dom blir snygga och enkla shorts istället.
Inge mycket utsmyckning, men tänk er ett par sådana där bralls tillsammans med en stor vit skjorta och ett par solbrillor?
Om inte annat bara ha att strosa runt i ute i stugan.
Jag tror det kommer bli bra i alla fall!
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0