DET ÄR SOMMAR IDAG!

Datum: 2009-05-31 | Tid: 11:11:07

ÅÅÅÅH, så f*cking underbart det är ute. Jag vaknade av att en fluga surrade runt i rummet, och jag fick sådana otroliga sommarkänslor.
Värmen är ett faktum, 28 plusgrader i solen och inte ett moln på himlen.
Ja, jag har ordagrant bott ute i trädgården hela förmiddagen tillsammans med familjen. Vi har spelat fotboll, pysslat på i trädgården, fikat och haft det jättemysigt.
Denna dagen kommer bli felfri, det känner jag på mig.

Nu ska jag (medan jag har orken) ta en långpromenad uppe på ormberget, jag satsar på 5 km-spåret.
Måste ju röra på mig och hålla igång konditionen även nu när inte basketen är igång.
Jag vill ju inte däcka på träningarna till hösten så det är ju lika bra att hålla igång hela tiden.
Eller?

Jaja, nu beger jag mig iväg, och förmodligen kommer inga inlägg förrän kvällen, för jag får dåligt samvete när jag sitter inne framför datorn!
Kramar, hoppas ni får en lika bra dag.♥

Kommentarer
Postat av: Kaela

amen om det är tusen grader ute nu! Nu borde vi fara och bada & dricka lite Öl =) mohaha!

2009-05-31 | 13:07:15
URL: http://kaelapro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0