Bloggar från stugan

Datum: 2009-05-20 | Tid: 21:42:01

Hei alla kramgoa, hur är eran kväll?
Själv har jag det supermysigt, sitter framför brasan med en hund liggande över mina fötter och bloggar till ljudet av mina föräldrars förtjusta utrop medan de spelar kort. Jag avstod faktiskt från kortspelet ikväll just för att blogga, jag har ju lite dåligt samvete för att jag inte skrivit något idag!
Ärligt talat har jag inte haft tid, skolan slutade vid tre och då drog jag tillsammans med Anna ner till Coop för att köpa lite hårklämmor (Måste ha med mig till GBG!) och Anna passade på att köpa en b&j - mums!
Så fort jag kom hem bar det iväg till stugan och sedan har jag varit här! Jag hade turen att mormor och morfar var här samtidigt så att jag kunde låna deras bärbara dator.

Imorgon far jag in till staden igen för att packa ihop det sista och sedan beger jag mig till flygplatsen. Yeppie!

Jag är ledsen över det dåliga bildflödet, men min mobil är urladdad så från den kommer inga bilder, och ingen av kamerorna fungerar. Suck!
Jag hoppas på att fixa dom ikväll i alla fall så att jag kan fotografera massor att bjuda på i göteborg :)

Kommentarer
Postat av: maria

jättesöt blogg!:D

2009-05-20 | 22:32:36
URL: http://mariaochtyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

du undrar vad jag gör ikväll, och det kan jag med största nöje berätta.

Jag sitter och myser med min underbare pojkvän och vi äter jordgubbar och choklad. Vi firar ett år idag!!!!! :)

2009-05-20 | 22:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0