back again!

Datum: 2009-05-02 | Tid: 20:20:44

ni trodde väl inte att ni skulle slippa mig och mina inlägg va?
isåfall måste jag göra er besvikna, för jag e tillbaka, mer sugen än någonsin på att blogga!
Resan till Norge har varit fantastiskt, det är otroligt vackert  Lofoten, 
och så var det ju underbart att äntligen få träffa den lilla vovvsingen vi väntat på så länge!
Jag tänker inte gå igenom resan på den här bloggen, 
utan du kommer hitta resan på texas blogg, se länkar :)
Jag hinner nog inte skriva om hela resan idag, men det -  samt en massa bilder kommer!

Nu ska jag fira min käre syster som fyller nio år idag!
Grattiskramar till dig gumman ♥

btw, presenten var uppskattad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0