090527

Datum: 2009-05-27 | Tid: 20:29:26

Jag vet, jag vet, jag vet, jag vet e.t.c ....

Jag har varit USEL på att uppdatera min lilla blogg, men ni ska veta hur fullspäckade mina dagar är!
Jag stiger upp klockan sju för att slänga i mig frukost, klä på mig och släntra iväg till skolan. Efter lunch (på skolan) far jag direkt in till stan för att repetera med TTT till 20.00 på kvällen och efter det är jag helt slut!
Jag hinner helt enkelt inte, och det får ni ta och acceptera, huuuuur mycket ni än vill ha mina inlägg ;)
Nädå, men ni får ha lite förståelse för att det blir glapp emellan inläggen.

jag ber i alla fall om ursäkt och hoppas att ni inte tar mina inlägg, livet, och denna bild så seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0