090504

Datum: 2009-05-04 | Tid: 15:17:43

Goooood eftermiddag!

Ja, då var det måndag igen och man är tillbaka bakom skolbänken och dras igenom lektion efter lektion... 
Har jag saknat det? No way!
Ikväll har jag utvecklingssamtal och efter det är det träning.
Utvecklingssamtalet är jag lite nervös över, vi ska få våra skriftliga omdömen idag!
Dom kommer alltså skickas med till högstadiet och är väldigt beroende - eftersom det är vad min lärare anser att jag är kapabel till.
Men jag tror att det ska gå bra, så jag är inte så jätteorolig.

Träningen är ju lite av ett orosmoment eftersom jag känner att min kondition snarare försämras än förbättras med dagarna samtidigt som göteborg kryper allt närmare...!
Jag vet att jag borde komma ut och röra på mig utanför träningstider, men det är väl både tid och lust som sätter stopp för det. Skärpning på den fronten Josefine!!

Nu ska jag plugga, jag har engelska och spanska att öva på. Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0