vår och sedan sommar

Datum: 2009-03-28 | Tid: 21:53:14

nu kommer jag säga något som förmodligen många håller med mig om - 
kan det inte bli sommar snart!?
Gud vad jag längtar alltså!
Jag längtar efter sol, värme, ledighet, bad, stränder, MIN HUND, friiiiheeet!
bara man tänker på det vattnas det i munnen på en!
Och lyckligt nog märker man att det går mot ljusare (och varmare) tider!
Nu ställer vi klockan till sommartid, och snön smälter för exempel.
Men inte bara såna saker märker man förändring i,
utan annat med!
Jag ser mycket mer människor, faktiskt! 
Det är som att hälften av luleås befolkning plötsligt har vaknat upp från vinteridet, 
och är ute och rör på benen.
Har inte ni tänkt på det, att man ser mer folk än vanligt på stan?
Apropå stan, i affärerna har dom också fått upp påskpynt 
(mja, kanske inte riktigt än)
och det är fullpackat med vårkläder i butikerna.

är det inte någon mer än jag som älskar detta?
själv njuter jag i fulla drag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0