Vad gjorde vi egentligen?

Datum: 2009-03-31 | Tid: 17:41:53

Jag fick en kommentar i mitt förra inlägg när jag skrev om TTT, 
där hon/han frågade vad vi egentligen fick göra för någonting när vi var med i Tjejer Typ Tolv.
Ja, vad fick vi göra egentligen?
Uppe på scéenen kan jag berätta att vi visade upp en salig blandning mellan teater, 
sång och dans, mycket pinsamheter, skratt och situationer man säkert känner igen sig i.
Tjejer typ tolv handlar ju helt enkelt om hur det är att vara just det - Typ Tolv.
Inte alltid superenkelt kan jag tala om, 
och på föreställningarna var det endast tjejer i sexan som fick komma och titta 
(ja, förutom de allmänna föreställningarna) 
Vi vill visa tjejerna att vi alla går igenom samma sak, 
att vi ska finnas där och stötta varann!
(Självklart var det bara tjejer som uppträdde!)

innan varje föreställning gjorde vi en peppgrej som gick följande
Alla stod i en ring och tillsammans sjöng vi:

- Säg det... Säg det.... Säg det - JAG ÄR BRA!

Och det stämmer ju faktiskt?
Tjejer är bra. Riktigt jävla bra.


Kommentarer
Postat av: ....?

sluta tjajta om jävla tjejer typ tolv...

hör nog om det... .__.









men älsk dig ändå¨^^

2009-04-01 | 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0