Tjejer Typ Tolv

Datum: 2009-03-30 | Tid: 10:28:30

Tjejer Typ Tolv.
Ja, så heter showen jag tillsammans med många andra tolvåringar var med i.
I november månad hade vi hela 9 föreställningar på fem dagar.
TTT har varit en absolut fantastisk upplevelse!
jag har lärt känna så otroligt mycket snälla tjejer,
och minnen för livet har jag verkligen fått.
Och som grädden på moset har vi nu fått veta att vi ska göra en Norrbotten-Turné!
Superspännande, vi ska fara omkring i norrbotten och ha föreställningar i maj.
jag längtar sjukt mycket, 
det känns nästan ofattbart att vara med om något sådant här.

all vänskap, all tid vi lägger ner på detta, och så blir det bara så sjukt bra.
Underbart! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fick ni göra dära då=)

2009-03-30 | 18:23:58
Postat av: Anonym

Ojj! Skitkul alltså! Man får väl helt enkelt önska dig lycka till å så! :D

2009-03-30 | 20:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0