härligt!

Datum: 2009-03-28 | Tid: 11:28:48

är hemma en snabbis, ska slänga i mig nå mat.
Köttbullar och mos verkar stå på menyn. gott <3
det blir ett kort inlägg för jag måste hjälpa till att duka,
men först måste jag ju bara berätta hur det gick i matchen!
Vi mötte ju gladan nu på morgonen, 
och spöade dom med 29-9
efter det mötte andra hökenlaget andra gladanlaget 
men förlorade dessvärre med 4,5 poäng eller något.
kommer ej ihåg slutställningen.
nu är det Ängesbyn på tur, 
och med samma spel som vi hade när vi vann mot gladan kommer det nog gå vägen! 
håll tummarna för HÖKEN! 

ursäkta mina hastiga och konstiga inlägg,
jag ska bättre mig på den fronten :)
har bara mycket att säga och lite tid. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0