feeling sick.

Datum: 2009-03-29 | Tid: 17:06:17

just nu mår jag inte the greatest..
snoret rinner och jag har ont i halsen.
Och på det så kan jag inte nysa!
usch, det är fruktansvärt jobbigt, trots att det låter otroligt komiskt ;)
det kittlar och killar i näsan hela tiden, och trots att jag stirrar in i lampor så går det inte att nysa.
någon som har NÅGOT tips på hur jag ska göra?
(förutom att sniffa kryddor, uwha)
haha, jag låter inte så normal för tillfället va?
Vi får se om det blir nå skola imorgon för mig, 
eller om jag stannar hemma och vilar upp mig.
Tror att jag kommer bli ännu mer sjuk nu efter helgens alla matcher.
att jag överansträngt kroppen eller något. 
Men det får vi verkligen hoppas inte inträffar!

annars är livet rätt bra, försöker att ta det positivt.
åt nyss underbart god palt och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik medan snöstormen yr utanför.
tycker det är lite dumt att snön inte vill smälta, 
men pappa ska köpa marabou till mig så jag sörjer inte.
Marabou gör ju vem som helst på bra humör :)

Kommentarer
Postat av: annastina

älskar dig hoppas du blir frisk!<'3

2009-03-29 | 18:09:00
URL: http://cloon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0