Utflykt

Datum: 2009-06-08 | Tid: 14:00:33

Okej, jag skojar inte när jag säger att mina muskler krampar för tillfället.
Jag är helt slut i kroppen efter dagens ''lilla (som lärarna hade mage att kalla det) utflykt''
Vi har väl cyklat ca 2,5 mil i ett rasande tempo. Men det var inte förrän jag stigit av cykeln och lagt mig på sängen som jag kände hur mycket det hade tagit. Puuh, nu blir det till att ta det lugnt resten av dagen.
Förutom själva cyklandet så har vi haft en jättetrevlig dag, och stället vi cyklade till var jättefint med badstrand, (där många badade, TROTS att det har varit minusgrader inatt!!) någon form av lekplats där vi höll på och barnsla oss samt en kiosk där vi köpte godis. Synd bara att det ska vara så förbannat blåsigt, jag hoppas att det ska dra förbi innan skolavslutningen...



David leker dvärg! Okej, inget att skämta om, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0