tandläkaren

Datum: 2009-06-30 | Tid: 09:31:47

Usch, något jag verkligen inte gillar är att gå till tandläkaren! (vem gör det?)
Problemet är bara att eftersom jag har räls måste jag besöka tandläkaren var sjätte vecka, vilket är både ofta och jobbigt!
Menmen, jag får ju jättefina tänder sen, så jag antar att det är värt det. Men det gör så fruktansvärt ont när dom spänner åt tandställningen, man kan ju knappt äta på flera dagar efter det. Ja, ni som har räls vet jag pratar om...

Senare idag ska jag som sagt fara och bada med Sara igen, och ikväll kanske jag ska sova hos Emelie!
Ska försöka slänga in något mer inlägg idag, så vi hörs, kram.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

what????? det syns inte alls att du har räls på dina bilder?!

2009-06-30 | 11:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0