ssssh.... Hemlis!

Datum: 2009-06-05 | Tid: 14:30:39

Okej, jag har ju inte skrivit särskilt mycket om mina skolavslutningskläder, just för att jag inte vill att alla ska veta vad jag ska ha på mig. Dels för att det är roligt att dyka upp i kyrkan utan att någon vet hur man ser ut, och för att jag inte vill att alla ska köpa likadant, mina kläder är ju så snygga ;)
Haha, nä, där var jag lite dryg...!
Jag kan i alla fall visa vilka skor jag ska ha på mig om en vecka då vi står där och hälsar sommaren varmt välkommen!

Supersöta skor (enligt mig) från Din Sko, jag tror de kostade kring 300:-
Dock var 37 för små för mig (!) och 38 för stort... Jag köpte i alla fall en 38 (på bilden) och så ska jag lägga i en liten sula eller något, för just nu glappar dom när jag går.

Det är jättejobbigt att ha en storlek som är sådär ''mittemellan-storlek'' just för att det är svårt att hitta skor som passar bra. Eller, det beror ju förstås också på vad det är för sorts sko men... :)

I alla fall,  mina fötter har växt jättemycket, jag blir lika chockad varje gång jag prövar skor! Jag kan inte ens ha mammas skor längre... Någon som är i samma sits som mig?

Kommentarer
Postat av: matilda

jätte fina skor, och jätte fin blogg! :)

2009-06-05 | 14:45:55
URL: http://ttilden.blogg.se/
Postat av: L:et

Asså jag provade dom där skorna på stan idag! först skulle jag köpa dom men jag hittade ett par andra as söta på wedins, som liknar dina en aning. Ska också ha dom på slokavslutningen. Skönt att veta att du också ska ha "klack". Mamma tyckte att det var lite tantit men jag tjatade:P. Tur att jag inte köpte skorna som du ska ha. Fast dom är sjukt söta!

Puss!<3

2009-06-05 | 17:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0