rensat ur garderoben

Datum: 2009-06-23 | Tid: 12:59:14

Usch, jag ångrar nästan att jag ens började rensa ur min garderob, för det är inte lite jobb, även om det känns jäkligt skönt när det är gjort!
Jag har hur mycket kläder som helst, fast tyvärr använder jag inte ens en tredjedel...
Det ser verkligen inte mycket ut, jag vet, men det är det faktiskt. 
(Denna bild var dock tagen efter att jag hade rensat ut och kastat/gett bort en hel del kläder) 

Att få in allt det där i garderoben igen var ett rent h-vete
och jag tror jag höll på i två och en halv timme.
Resultatet blev jag ändå rätt nöjd med...
Även om jag slängde in det sista när jag började bli riktigt less på alla kläde så blev jag ändå rätt förvånad över att det kunde se såhär bra ut i min garderob, för tro mig - såhär bra har det aldrig sett ut tidigare, hehe.

Jag glömde att ta en före-bild så att ni kunde jämföra, men ni hade nog inte velat se en sådan ändå, för det är ingen vacker syn.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hehe, mina kläder fyller TVÅ garderober, ändå rensar jag rätt ofta och gnäller för att jag har för lite kläder xP

2009-06-23 | 21:17:18
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0