Pite havsbad

Datum: 2009-06-04 | Tid: 20:00:22

Detta är de meningar/ord jag använd mest idag:
- Galet!
- Sjukt!
- Det där måste vi åka!

De orden tycker jag även beskriver dagen rätt bra. För det var helt galet, det var sjukt och vi (JAG) åkte i stort sett allt i hela badhuset!
Favoriterna blev nog Space Bowl (stavning?) samt den gamla godingen Piteälven och såklart - bubbelpoolen.
HUR skönt är det inte på en skala att bubbla ett tag när man är slut i kroppen av allt åkande? Avslappnande, varmt och helt ljuvligt. Tyvärr tog jag inga kort under dagen, eftersom jag med all säkerhet bara skulle tappa den i vattnet.

Efter badet for vi på Max där jag käkade Chicken nuggets, pommes och fanta. Eller, ja, tekniskt sett så DRACK jag ju fantan, jag käkade den inte...
Okej, känner att det här inlägget håller på att spåra ur lite grann, så jag slutar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0