NU ÄR JAG HEMMA!

Datum: 2009-06-03 | Tid: 20:28:04

Åh, hej alla underbara! ♥
Nu är jag äntligen hemma igen, efter många dagars lek och skoj.
Vi har haft det underbart roligt, och jag ångrar inte en enda minut av resan.
Speciellt gårdagen, när vi satt i bastun och bara snackade ut, hela gänget. Det var så himla härligt att höra att det är fler än en själv som upplever vissa saker, och att vi faktiskt är mycket mer lika än vad vi tror!

Jag har fotograferat en sjuhelsikes massa och jag håller på att ladda upp bilderna från kameran till datorn just nu.
Vi får se om det kommer några bilder ikväll, om inte annat kommer dom under veckan! 

Nu ska jag packa upp mina väskor, pussar och kramar.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åååhhh,såå kul!

2009-06-03 | 21:16:21
Postat av: Emma.T

VAD FIN BLOGG DU HAR :)<3 ,,hur fick du en sånn design ??

2009-06-04 | 17:01:25
URL: http://emmajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0