Mysdag!

Datum: 2009-06-05 | Tid: 13:07:16

Vi hade EN lektion idag, och den var rätt fort avklarad. Efter det släntrade vi iväg mot högstadiet för att kolla in skolan, träffa mentorerna samt klassen. Jag kan väl inte påstå att det var något speciellt, jag trodde att vi skulle göra nått kul tillsammans för att lära känna varann, men icke!
Nej, vi skulle bara sitta i klassrummet och snacka lite, sen käka och efter det dra hem.
Inte för att det gjorde något direkt, men nog hade det ju varit kul att spela brännboll eller något (?)

Apropå brännboll, jag har blivit 'uttagen' att spela dan före skolavslutningen med elevlaget mot lärarna.
Jag är inte helt säker på att jag vill vara med, tänk om jag gör bort mig totalt inför skolan?

Negativa saker med att vara med:
• Att slå med brännboll träet är jag rätt värdelös på, men när jag träffar så åker den iväg rätt långt för att vara mig! (det där sista var väl ändå positivt, eller?)
• Jag är världssämst på att ta lyror.

Positiva saker med att vara med:
• Jag är hyfsad på att springa...

Ni ser själva, de negativa sakerna överväger klart och tydligt.
Hur tycker ni att jag ska göra?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker du ska vara med och göra ditt bästa ^^ Mer än så går liksom inte :) DU är säkert bättre än vad du tror ;)

2009-06-05 | 14:47:29
URL: http://littlemissliinda.blogg.se/
Postat av: lisa

var med :)

2009-06-05 | 16:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0