Liten lista...

Datum: 2009-06-15 | Tid: 19:03:20

1. Hur gammal är du om fem år? 18
2. Vem var den sista du träffade? Min hund
3. Hur lång är du? 162,5
4. Vilken var den senaste film du sett? Mamma mia
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Oke till Clara
7. Vad är dagens planer? Städa rummet (jättetrist, jag vet!)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vad man ska säga, och om jag har gratis sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? ca 3 minuter sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Typ grönaktiga.
12. När vaknade du idag? Kring åtta av att mamma tjoade att hon inte kunde få igång bilen. (Som om JAG skulle kunna hjälpa henne!?
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, det har jag.
14. Vilken är din favoritplats? Min säng?
15. Vilken plats föredrar du minst? Offentliga toaletter, huvva!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ojojoj, svårt att säga.
17. Vad skrämde dig som barn? Monstret under sängen, haha. Nämen jag vet inte, höjder typ.
18. Vem fick dig att skratta senast? En som busringde (Garvade för att de är så patetiska)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Eh, ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bääääärbar, en liten älskling som står mig nära hjärtat.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på om jag sover över hos någon, annars bara i trosor. Jag blir så jävulskt varm på nätterna.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två st
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Aldrig varit full!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Olika, beror på vart jag är.
26. Är du social? Jag är nog ganska social, beroende på vem jag ska vara social med.
27. Vilken är din favoritglass? magnum temptetion (stavning?)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Svårt att säga, köpa en systemkamera bland annat.
29. Tycker du om kinamat? Jadå.
30. Tycker du om kaffe? Nej, fy tusan.
31. Vad dricker du till frukost? O´boy, ibland juice
32. Sover du på någon särskild sida? ligger på höger men vänder mig alltid om och somnar på vänster.
33. Kan du spela poker? haha, helt värdelös.
34. Tycker du om att mysa? Självklart!
35. Är du en beroendemänniska? ?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, men jag känner en som har namnsdag på min födelsedag (A)
37. Vill du ha barn? Absolut, om jag hittar en bra kille så.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska och lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nepp
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet om man är utomlands!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Nöjen, jag vet inte...
42. Äger du dyra smycken? Det vet jag inte.
43. Har du någon gång testat narkotika? Aldrig i livet.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Köttgryta
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min pappa
46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett på kinden som jag fick när jag var 3 år av en kattunge.
47. Vad har du för ringsignal? Vanlig Sony Ericsson
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, på vinden typ :p
49. Flirtar du mycket? Är ganska tillbakadragen på den fronten.
50. Kan du byta olja på bilen? Eh?
51. Har du fått fortkörningsböter? hahaha
52. Vilken var den senaste bok du läste? Ett oemotståndligt begär
53. Läser du dagstidningen? Serierna!
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men jag prenumererar på Frida
55. Dansar du i bilen? Varje dag.
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Fördelning på vad jag ska ha i mina sänglådor (jag måste ha det, annars hittar jag ingenting!)
58. När var du i kyrkan senast? I fredags, skolavslutning ni vet.
59. När var du utomlands senast? Två år sedan tror jag
60. Vilka personer utmanar du? Alla som läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0