kan inte komma på någon rubrik

Datum: 2009-06-23 | Tid: 11:49:06

Godmorgon!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ska förmodligen ut till stugan med mormor och morfar, pallar inte sitta här inne i stan då jag ändå inte kan göra något (p.g.a min förkylning)
Då åker jag lika gärna ut till stugan och lyssnar på musik, läser böcker och slipper störas. Mormor och morfar är inte direkt störningsmoment så det är väldigt lugnt där ute ;)

Förhoppningsvis har mormor (hon är seriöst mer uppdaterad än vad min familj är, och hon är 60+) med sig sin bärbara dator med trådlöst internet så att jag kan blogga iallafall, även om inläggen kanske blir bildlösa. Min kamera och hennes dator verkar liksom inte vilja samarbeta....

Jaja, vi får se hur det blir! Tills vidare ska jag ta en promenix med hunden och få lite luft, måste rensa huvudet känns det som. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0