Italienare och spanjorer

Datum: 2009-06-25 | Tid: 16:01:18

Ja, idag kryllar det av italienare och spanjorer här ute i stugan, och det är ju inte så att man klagar!
(Dom ser ju inte direkt dåliga ut)
Egentligen är det stuggrannen som har haft något jobb med dessa och har bjudit ut dom hit nu när deras arbete är klart.
De firar helt enkelt, och inte lite heller!

Det är jättekul att sitta på altanen och betrakta dom när dom babblar på med varandra, när de åker vattenskidor och båt.
Dom är så härliga med varandra, busvisslar, skrattar och ropar. Önskar att vi hade lite sån här värme och känsla i Sverige, för jämfört med dessa verkar vi väldigt kyliga mot varandra, enligt mig...

Jaja, jag hinner inte förklara närmare vad jag menar för jag ska äta, och så skulle detta inlägg bli ännu mer invecklat och tråkigt än vad det redan är.
Shit the same!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0