F*cking myggbett

Datum: 2009-06-24 | Tid: 22:20:46

Jag hatar mygg och deras förmåga att ge kliande, svullnande, röda, irriterande, blödande (ja, ni fattar) myggbett som är så jäkla jobbiga!
Jag sitter här och är förargad över ett myggbett på armen som kliar och svider så jag tror att jag blir galen!!
Jag har prövat allt, salvor, salubrin, ja till och med rakvatten för att kunna bota svedan, men tror ni det funkar?
No way. (Det enda som hänt är att jag luktar rakvatten lång väg)
Jag fattar inte hur jag ska kunna somna inatt för detta går mig verkligen på nerverna... Det lär väl sluta med att jag kliar sönder detta, precis som alla andra.
Trevligt värre hörni..!

Nej, nu ska jag lägga ifrån mig datorn och spela kort med mormor och morfar, i hopp om att glömma bort myggbetten. Kanske tar en kvällsfika också. Jag fick ett plötsligt sug av kanelbullar.
Och jag menar, jag måste ju kompensera myggbetten med någonting... Eller hur?

Jaja, ha en jättefin kväll allihop så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sara Lundström

Jag HATAR OCKSÅ myggbett !

2009-06-24 | 23:12:59
URL: http://saraehjo.blogg.se/
Postat av: Tjej typ 25

Hallå där sportdåre! ;)

Hur är läget?

Hur mår din ipod? Har du fått igång den efter att den dog i tredje gradens brännskador? Din hund är cool. Ha det gött!

Hälsningar brottningsexperten

2009-06-25 | 13:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0