Det är ju faktiskt sommarlov!

Datum: 2009-06-14 | Tid: 17:27:23

Jag vet inte om det beror på att det inte har varit särskilt somrigt väder, eller om det är för att jag är rätt trög (jag tror det är båda anledningarna) men jag har liksom inte hajat att det är SOMMAR!
Nyss tänkte jag att, ah tusan, det är ju skola imorgon. Men det är det ju inte, och gissa om det är en liten glad Josefine som sitter och skriver just nu.
Halleluja!

Jag har förresten köpt en ny bikini, som jag är väldigt nöjd över. Jag gillar färgerna i bikiniöverdelen och att det bryts av till de vita badshortsen. Väntar bara på rätt väder att inviga den i... Kom igen nu värme och sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0