Bilder från skolavslutning m.m

Datum: 2009-06-14 | Tid: 15:50:10

Detta var dagen innan skolavslutningen! Jag skulle spela den årliga brännbollsmatchen där lärare möter sexor. (fattar inte att jag blev röstad från våran klass att spela, eftersom jag inte är så värst bra!) och då fick man klä ut sig.
Jag körde enkelt, först tänkte jag bara dra på mig ett par Converse och vips - så är man långben, med tanke på mina ben...
Men istället fick jag bli kanin, och inte playboy, ohno. Missuppfatta inte, jag var bara kanin helt enkelt!
(Matchen gick förresten bra för min del, jag fick in en hel del bra slag, men vi förlorade ändå stort mot lärarna)
Halsbandet jag har på mig har jag fått låna av min käre mor, ett jättevackert och svindyrt, så jag var jätterädd att jag skulle tappa det eller nå... Annars körde jag enkelt och diskret, för min klänning gjorde mig ändå rätt ''piffig''
inte världens bästa bild på klänningen dårå, men det var den enda jag hade som var tagen på skolavslutningsdagen. Vad tycker ni? :)
några från klassen, fan vad jag kommer sakna er, Annastina och Lollo♥
Efter att hela skolavslutningsprocessen var över drog vi in till stan, tanken var att jag och min syster skulle göra hål i öronen. Själv hade jag tänkt göra ''där uppe i örat'' men icke sa nicke.
Hon som var utbildad att göra ''där uppe'' var borta, så det gick inte. Och så sa hon som skulle ta hål på min syster att det både gör ont att ta hål där och att bråcket i örat förstörs. Det har tillochmed gått så illa att det varit en tjej vars öra hade börjat HÄNGA. 
Sen om det är SANT, är väl en annan sak.
Jag gjorde i vilket fall som helst ett till hål där nere istället, som bilden visar.
Okej, den här bilden tog jag bara med för att min mobil för en gångs skull tog en bra bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0