BACK IN BUSINESS!

Datum: 2009-06-14 | Tid: 15:18:19

Åh fy tusan så skönt det känns att vara tillbaka bakom datorskärmen.
Ni kan inte förstå hur jobbigt det har varit att inte kunnat blogga om min skolavslutning, sommarlovet, talangjakten jag och några vänner ska vara med i och framför allt, hur mycket jag älskar alla rara som besöker min blogg, TROTS att jag varit inaktiv i närapå en vecka.
Så fort jag gör någonting tänker jag att - Ja, det där kan jag skriva om på bloggen! Två sekunder senare slås jag ner av tanken att jag inte kan blogga eftersom man knappt hittar på bloggen. (Jag råkade ju bland annat radera alla rubrikerna i menyn...)
Problemet ser ni nu iallafall har blivit åtgärdat och min bloggdesign är tillbaka i sitt vanliga tråkiga jag, hehe. Dock kommer en ny bloggdesign snart, whiiiho! 

Jag ska ladda upp bilder från bl a skolavslutningen nu, så får ni kika.
Pussar och kramar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0