090618

Datum: 2009-06-18 | Tid: 13:26:59

Då var jag hemma igen efter en lååång och rolig natt med Emelie.
Vi kollade på en skräckfilm, hoppade studsmatta, fotograferade och åt ägg.
Vi behöver inte gå in på detaljer... hehe. Det var i alla fall jättekul, men jag har ju alltid kul när jag är med henne :)
Jag lovade ju att jag skulle bjussa på bilder från gårdagen och jag är ju en person som håller vad jag lovar, så inte ens att batterierna i kameran var slut hindrade mig från att hålla mitt löfte ;)
Jag gick loss på mobilkameran istället, så det är väl inte världens bästa kvalla.
Här har ni några bilder, men tyvärr gick inte vissa (som när vi hoppade studsmatta) att ladda upp...
coligast solbrillor, Emelies! ME LIKE!
Jag och Emelies vovve Morris. Haha, han tyckte inte om mig, kanske för att jag kallade honom korven hela tiden.
Nu ska jag ta en promenix med min lilla hund, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0