090615

Datum: 2009-06-15 | Tid: 09:40:58

Solen skiner idag, även om det är med viss ansträngning. 
Det har kommit en regnskur här på morgonkvisten, så lite ostadigt väder är det i alla fall. Annars +15°C och milda vindar.

Okej, jag ska sluta leka väderleksreporter och berätta planerna för dagen istället! 
(Vilka planer?)
Typ...
Ta det lugnt, ta det lugnt, ta det lugnt, ta det lugnt...!
Vi får se om jag ska möta upp guuurlsen, vi måste ju öva till talangjakten som är nu på onsdag.
Jag vet att jag inte skrivit nå om den, (talangjakten) ska göra det, promise.

Sen får vi se vad jag hittar på, måste fara in till stan och shoppa, jag har shopping-abstinens, hehe.
Konstigt ord förresten, abstinens... Krångligt att stava och allt, undra varför jag skrev det över huvud taget?
Jaja, jag ska sluta skriva nu innan inlägget spårar ur totalt... Men vi kommer väl höras under dagen i guess, kramar. ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv: Nu blev det svårt att bestämma sig ;D Du får motivera varför jag ska ha den nya ;D

2009-06-15 | 09:47:30
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0